N-VA Riemst heeft nieuw bestuur

Op 28 maart 2013

Op donderdag 7 maart kozen de N-VA-leden van Riemst een nieuw bestuur. Uittredend voorzitter Dirk Jacobs en ondervoorzitter Agnes Coenegrachts worden respectievelijk opgevolgd door Erwin Snellinx en Mariel Palmans. De secretaris van dienst Anita Beusen blijft op post, net zoals de penningmeester Patrick Pauly.

Verder wordt het bestuur aangevuld met Jean Wilk (ledenverantwoordelijke), Jeanine Cuipers (organisatieverantwoordelijke), Kristof Thijs (jongerenafdeling), Vera Claessens, Louis Comhair, Lea Huls, Marc Konings, Jules Leonard, Marc Louwagie en Suzy Witters. De mandatarissen vullen het bestuur verder aan: Anita Beusen (GR), Willy Brône (OCMW), Etienne Gielen(OCMW), Dirk Jacobs(GR), Ronnie Oosterbosch(GR), Jan Peumans(GR), Jo Ruyters(GR), Gerard Stratermans(GR) en Veerle Wouters(GR).

Erwin Snellinx is sinds 2010 bestuurslid van N-VA Riemst. Hij is 40 jaar en afkomstig uit Alt-Hoeselt, maar woont al 8 jaar in Vlijtingen. Hij is tewerkgesteld als technisch commercieel bij een brouwerij.

Mariel Palmans is ook sinds 2010 bestuurslid van N-VA Riemst. Zij is 39 jaar en is geboren en getogen in Zichen-Zussen-Bolder. Ze woont al 11 jaar in Riemst en is leerkracht in een middelbare school.

“Met deze ploeg, die een mix is van oude en nieuwe bestuursleden, willen we een goed gestructureerde organisatie verder uitbouwen en op een leuke manier samenwerken aan allerlei activiteiten. We hopen  ons ‘schaduwcollege’ goed te ondersteunen en kijken alvast gretig uit naar de verkiezingen van 2014,” dixit de nieuwe voorzitter Erwin Snellinx. Het nieuwe bestuur kan al onmiddellijk aan de slag gaan met het organiseren van een jaarlijkse wandeling naar Banneux (27 april) en Jan Feest (8 juni).